Tuesday, March 24, 2015

Scorsese snima film o Tysonu















Odlicna vest! Vec duze vreme su poostojale glasine o tome da ce Martin Scorsese snimiti film po Tysonovoj autobiografiji Undisputed Truth i jako sam srecan sto ce se to na kraju i obistiniti. Scorsese mi je omiljeni filmski producent, scenarista, sta vec... i Tyson mi je verovatno omiljeni bokser i naterao me je da se zaljubim u boks i da krenem da se bavim njime. Smesno je to kad sam procitao Undisputed Truth i odusevio se njome, sto sam odmah bukvalno rekao sebi: "Covece koliko je neverovatna ova knjiga kao da sam gledao najbolji film na svetu i da ga je Scorsese rezirao." Ko nije procitao knjigu - najtoplije mu je preporucujem jer je kao najludji film koji ste mogli da vidite. Od starta do kraja je brutalno iskren i ne trudi se da se predstavi u sto boljem svetu i da se pravda, tako da izgleda kao da ju je pisao neko 100% objektivan, ko nema veze s' Tysonom. Ogromna je kolicina zanimljivoti napisana, mnogo jezivih i smesnih situacija i daleko je bolja opcija procitati je nego gledati njegov istoimeni show/monolog koji bi bio gotivan casual pratiocima ali je prekratak da ozbiljno isprica price, probao je tu da svakoj prici posveti samo po minut dva i i tako obuhvati sto vise delova knjige i zato je ispao mnogo povrsan i nista precizno nije receno.
Tysona ce glumiti Jamie Foxx. Jamie Foxx je odlican glumac ali nije slican Tysonu po gabaritu ali je resenje za to pronadjeno tako sto ce se napumpati u teretani i smanjice ga u filmu uz pomoc filmske tehnologije. Po meni bi ubedljivo najbolje resenje bio velika faca iz sveta borilackih vestina i filmova o istima, Michael Jai White. White ga je vec glumio u filmu Tyson iz 1995. godine i mnogo mi se svidja taj film jer je realno odradjen i 100% je ispratio istinita desavanja. Pomenuti film mozete gledati na youtubeu:

No comments:

Post a Comment