Tuesday, March 3, 2015

Muva sampion Roman Gonzalez pobedio nokautom


















Gonzalez je u 3 runde u stay busy borbi nokautirao Valentina Leona, u rodnoj Nikaragvi.

Po meni je Roman verovatno najbolji danasnji ofanzivni bokser uz Golovkina. Sto bi rekli nije se zaljubio u svoju nokaut snagu nego je jako metodican u svom boksu, nije nimalo flashy bokser (kao ni kazahstanac), lomi protivnike iz runde u rundu i ne juri nokaut, a on sam uglavnom dodje. Odlicna vest je da postoje glasine da treba da debituje na HBO televiziji. Govori se ili o revansu sa Franciscom Estradom ili Naoyaom Inoueom. On i Golovkin imaju i jednu nesrecnu slicnost... naime postoji izreka da bokser vredi onoliko koliko i njegovi oponenti. U danasnjem boksu gde su bokseri zasticeni to uglavnom i jeste tacno. Problem je sto njih dvojica i jesu bolji nego sto misle pojedinci i da bi u sada kad su u svom prime-u pocistili i jacu konkurenciju. Nije njihova krivica sto nemaju protivnike i u tom smislu me podsecaju na Mike Tysona. Pogotovu sto je Gonzalez jos i u sitnoj, nedovoljno pracenoj kategoriji da ni ja sam nisam dovoljno upucen u boksere ispod bantamweight divizije, zato bi bila odlicna stvar da se stvarno pojavi na HBOu.

Snimak cele borbe:


1 comment: