Thursday, April 2, 2015

The Ummah Fight Camp


















Malo neobican post sa moje strane. Radi se o jednom jako kvalitetnom youtube kanalu i obavezno ga preporucujem svim ljubiteljima boksa, sa preduslovom da razumeju engleski. Prvo moram da kazem da me nerviraju idioti na youtubeu koji se prave pametni i tripuju da su strucnjaci da bi zadovoljili svoj ego i eto, snimaju svoje klipove u tatinoj garazi a da nisu usli u pravu salu za boks. To ovde nije slucaj. Ne secam se ni sam kako sam pao na The Ummah Fight Camp kanal ali bilo je to pre par godina i odmah je postao moj ubedljivo omiljeni kanal bez konkurencije! Sayf Carman je sredovecni gospodin iz New Jerseya, ceo zivot je posvetio borilackim vestinama i covek je hodajuca enciklopedija istih. Znaci ne prica o samo jednoj borilackoj vestini vec vise njih, plus o ulicnim borbama bez pravila i samoodbrani, ali je 75% njegovih klipova o boksu. Ima svega od borilacke filozofije, preko objasnjavanja tehnika i demonstracija, pa sve do analiza i prognoza meceva. Dok drugi prodaju maglu, ovo je kanal koji nema sminke, samo cisto meso! Mozete da pogledate ovaj jedan video u artiklu, njegov najnoviji pa se uverite. Moja jedina zamerka je sto ne izbacuje svakog dana po jedan novi video jer ih upijam kao sundjer. Svidja mi se sto zna lepo da se izrazi i to sto zna moze da prenese recima i gestikulacijama, da to moze da bude lako shvaceno. Covek je super objektivan, direktan, logican i bez dlake na jeziku, bez problema kaze sta misli i zatim sve to lepo obrazlozi, sto je osvezavajuce. Ne interesuje ga da se dodvorava gledaocima, da na primer sistematski okuplja fanove sledbenike jednog popularnog boksera i pljuje drugog, i onda da ga youtuberi worshipuju kao poglavicu i slicno. Nedavno je izbacio i prvi iz serije DVDa koji slede. Nisam ih video ali ne sumnjam da se radi o ozbiljnom materijalu, ali na stranu to, ovde pricam o njegovom youtube kanalu i srecan sam sto je odlucio da podeli svoje pozamasno znanje sa svima jer opet kazem za pet klasa je ispred raznih samozvanih "strucnjaka" sa neta. Redovno odgovora na pitanja/komentare ispod svakog videa, bitno je samo da nisu necivilizovani.
https://www.youtube.com/user/TheUmmahFightCamp/videos


No comments:

Post a Comment